Mixx Awards organizuje Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przy współpracy z PricewaterhouseCoopers. W konkursie nagradzane są najbardziej kreatywne kampanie reklamowe realizowane w internecie.
W tegorocznej, szóstej edycji Mixx Awards przyznano 33 nominacje - po trzy w 11 kategoriach. Po dwie nominacje otrzymały m.in. reklamy Tesco, Play, Škody i Danonków.
Wszystkie nagrody - również dla człowieka, marketera, agencji i domu mediowego roku - zostaną wręczone podczas uroczystej gali 7 listopada w warszawskim klubie Palladium.
Nominacje w Mixx Awards 2012
Kampanie cross-mediowe
• Lech Tribute • 5 Stadion - Tyskie • Milka. Śmiało, bądźmy delikatni.
Wideo-online
• Henialdo, Henialdinho, Hessi - video online dla Tesco • „Natanek Batmanek” dla Tesco • Oferia: Licz na fachowców

Kampania wizerunkowa
• Play - Zasięg 3 sieci • Pokaż język - Żywiec • Lech Tribute
Bezpośredni odzew
• Kupon rabatowy do -25 proc. na wszystko w Reserved • Kampania Orange e-shop • Play - Gadu Air
Wprowadzenie nowego produktu na rynek
• Interaktywna kampania 360 • Grzech • Żelazka Bosch SensorSecure - Moc w parze z bezpieczeństwem
Strona brandowa
• K2.pl • Wirtualne Przedszkole - Danonki • Kopalnia.pl
Branded kontent
• MojeCiasto dla marki Kasia • Wirtualne Przedszkole - Danonki • Castrolfan
Najlepsze zastosowanie nowych mediów
• Interaktywna kampania 360 • Gdzie jest Next? • Škoda Yeti App
Gry
• Plus na Kartę - Podwójne Doładowanie • Fruciaki lecą na owoce • Kosmiczne miasteczko Actimela
Mobile/apps/tablets
• Wieliczka Salt Mine • Škoda Yeti App • Orange Open - Aurasma
Marketing społecznościowy
• Pokaż Swój Sportowy Trick • Owoce Śmiechu • Kamis: Food Blogger Fest











